- Inspektor Ochrony Danych
- Klauzula informacyjna
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych kontrahentów
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach informacyjnych i promocyjnych
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów i ich rodziców/opiekunów prawnych w procesie rekrutacji
- Deklaracja dostępności
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w ewidencji „Sportowe talenty”
Inspektorem Ochrony Danych jest p. Monika Danielak-Romańczyk
(kontakt: iod5_oswiata@um.poznan.pl)
(kontakt: iod5_oswiata@um.poznan.pl)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Ze względu na fakt, iż od 25 maja 2018 roku w Polsce obowiązują przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, przedstawiamy poniżej kilka przydatnych informacji nt. ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych.Kto jest administratorem danych osobowych? | Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich z siedzibą przy ulicy w Poznaniu, ul. Dmowskiego 50. |
Z kim można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych? | We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt: iod5_oswiata@um.poznan.pl |
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe? | Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji czynności związanych z zawieraniem, realizacją i obsługą zawartej umowy. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa w obszarze księgowości nakładanych na Administratora, a także czasu wynikającego z ochrony przed roszczeniami. |
Komu przekazywane są dane osobowe? | Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem tj. dostawcom systemów informatycznych, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów, biurom księgowym i rachunkowym, kancelariom prawnym oraz podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa. |
Jakie mamy prawa w związku z ochroną danych osobowych? | Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Czy dane są przekazywane poza EOG? | Administrator nie przesyła Państwa danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). |
Czy dane wykorzystuje się do profilowania? | Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym do profilowania. |
Czy podawanie danych osobowych jest konieczne? | Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji zawartej umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Ze względu na fakt, iż od 25 maja 2018 roku w Polsce obowiązują przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, przedstawiamy poniżej kilka przydatnych informacji nt. ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych.
Kto jest administratorem danych osobowych? | Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich z siedzibą przy ulicy w Poznaniu, ul. Dmowskiego 50. |
Z kim można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych? | We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt: iod5_oswiata@um.poznan.pl |
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe? | Państwa dane osobowe oraz dane osobowe dzieci (w tym wizerunek) będą przetwarzane w celu realizacji działań promocyjnych, w tym umieszczania na stronie internetowej oraz profilach w mediach społecznościowych prowadzonych przez Administratora. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych będzie wyrażona przez Państwa zgoda (RODO Art. 6, ust.1, lit. a). Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres obowiązywania wyrażonej zgody, jednak ze względu na fakt ich upublicznienia, ich usunięcie z dostępnych publicznie źródeł może być niemożliwe. |
Komu przekazywane są dane osobowe? | Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, z którymi współpracuje Administrator tj. dostawcom systemów informatycznych, firmom świadczącym usługi niszczenia dokumentów, agencjom marketingowym oraz podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać również upublicznione. |
Jakie mamy prawa w związku z ochroną danych osobowych? | Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Czy dane są przekazywane poza EOG? | Administrator nie przesyła Państwa danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). |
Czy dane wykorzystuje się do profilowania? | Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym do profilowania. |
Czy podawanie danych osobowych jest konieczne? | Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Ze względu na fakt, iż od 25 maja 2018 roku w Polsce obowiązują przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, przedstawiamy poniżej kilka przydatnych informacji nt. ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych.
Kto jest administratorem danych osobowych? | Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich z siedzibą przy ulicy w Poznaniu, ul. Dmowskiego 50. |
Z kim można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych? | We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt: iod5_oswiata@um.poznan.pl |
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe? | Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji czynności związanych z zawieraniem, realizacją i obsługą zawartej umowy. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa w obszarze księgowości nakładanych na Administratora, a także czasu wynikającego z ochrony przed roszczeniami. |
Komu przekazywane są dane osobowe? | Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem tj. dostawcom systemów informatycznych, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów, biurom księgowym i rachunkowym, kancelariom prawnym oraz podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa. |
Jakie mamy prawa w związku z ochroną danych osobowych? | Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Czy dane są przekazywane poza EOG? | Administrator nie przesyła Państwa danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). |
Czy dane wykorzystuje się do profilowania? | Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym do profilowania. |
Czy podawanie danych osobowych jest konieczne? | Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji zawartej umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. |
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów i ich rodziców/opiekunów prawnych w procesie rekrutacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), wszystkich rodziców/opiekunów prawnych i kandydatów, których dane przetwarzamy w procesie rekrutacji, uprzejmie informujemy, że:- Administrator danych osobowych
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- Ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 910 ze zm.);
- Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1737),
- Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej zmieniającym Rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem covid-19 z dnia z dnia 25 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 530),
- Okres przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego będą przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym dziecko uczęszczać będzie do placówki.
- Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych do placówki zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego będą przechowywane w placówce przez okres jednego roku, chyba, że na rozstrzygnięcie dyrektora placówki zostanie wniesiona skarga do sądu administracyjnego, wówczas dane będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania prawomocnym wyrokiem.
- Odbiorcy danych osobowych
- Prawa osób, których dane dotyczą:
- dostępu do treści swoich danych osobowych;
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
- żądania usunięcia danych, gdy:
- żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
- Przekazywanie danych osobowych poza obszar EOG
Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich w Poznaniu
Szkoła Podstawowa nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej sp77poznan.pl
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-11-22
- Nie posiada opisów alternatywnych pod zdjęciami.
- Nagrania nie mają napisów ani tłumacza języka migowego.
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-04-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Joanna Przybył.
- E-mail: sekretariat@sp77poznan.pl
- Telefon: 618665961
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 77 w Poznaniu
- Adres: ul. Dmowskiego 50, 60-204 Poznań
- E-mail: sekretariat@sp77poznan.pl
- Telefon: 618665961
- Nie zapewniamy wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków. Drzwi wejściowe szerokością są dostosowane do przejazdu. Nie ma wewnątrz windy, która umożliwiłaby dostanie się do Gabinet Dyrektora, Wicedyrektora, Sekretariatu, Biblioteki, Pokoju Nauczycielskiego.
- Głosowa informacja o rozkładzie pomieszczeń – w budynku głównym oraz małym nie ma zawieszonej tablicy informacyjnej ani tyfloplanu. Zawsze przy drzwiach wejściowych dyżuruje Pracownik, który udziela informacji. Nie posiadamy pętli indukcyjnej, tłumacza języka migowego ani przewodnika osób głuchoniewidomych.
- Na teren placówki swobodnie może wejść osoba z psem asystującym.
- Nie zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub uratowania w inny sposób. W razie bezpośredniej konieczności, pracownicy mogą wynieść osobę niepełnosprawną z budynku.
- Placówka nie dysponuje wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.
- Dane kontaktowe wnioskodawcy
- Wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym
- Wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
- Wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
- Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
- Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
- W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, co nie zwalnia podmiotu publicznego z obowiązku zapewnienia dostępu alternatywnego
- Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni od dnia w którym upłynął termin lub od dnia otrzymania zawiadomienia.
- Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Joanna Przybył, adres poczty elektronicznej sekretariat@sp77poznan.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 618665961. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
- Z wykorzystaniem środków wspierających komunikację – (sekretariat@sp77poznan.pl ). Dyrekcja oraz nauczyciele umożliwiają kontakt audiowizualny przy wykorzystaniu platformy „Microsoft Teams”. Strona internetowa opisana jest powyżej. Nie obsługujemy wiadomości SMS.
- Szkoła nie posiada urządzeń ani środków technicznych do obsługi przez osoby słabo słyszące i niedowidzące.